« 箱根にいきました。 | Main | HondaCollectionHall part2 »

2005.08.08

HondaCollectionHall part1

TwinRingMotegiに行ったので、HondaCollectionHallに行ってきました。
鈴鹿時代を含めて初めて訪れましたが、世界中見渡してもこれくらい綺麗にレストアされ、そして動態保存されているmuseumはここしかないのではなかろうか?
本田宗一郎の"夢"を感じ、共感し、感動して帰ってきました。Hondaは古くからレースの世界で活躍し、F1, WGPでの活動があるからこそ、museumも興味深く観察できます。

HondaCollectionHall1 HondaCollectionHall2 HondaCollectionHall3HondaCollectionHallF190 HondaCollectionHallF100

|

« 箱根にいきました。 | Main | HondaCollectionHall part2 »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/119168/5317860

Listed below are links to weblogs that reference HondaCollectionHall part1:

« 箱根にいきました。 | Main | HondaCollectionHall part2 »